Κατηγορίες
Τρίτη, 04 Μάρτιος 2014

Τυπικοί φοιτητές σε μια σχολή πληροφορικής

Δημοσιεύτηκε από τον

Ο ΕίδαΦωςΚαιΜπήκα

Πρόκειται για την πιο κοινή μορφή που συναντάμε. Είναι αυτός που δήλωσε στο μηχανογραφικό ό,τι σχολή πλήροφορικής υπάρχει στην Ελλάδα γιατί άκουσε ότι δεν θα μείνει άνεργος. Ο συγκεκριμένος τύπος φοιτητή χρησιμοποιεί υπολογιστή πρώτη φορά στην ζωή του για κάτι άλλο πέρα από facebook και YouTube. Ειδικά στην εποχή μου, που δεν είχε βγει ακόμα το facebook, είχε πολύ ενδιαφέρον να βλέπεις τις αντιδράσεις του κατά τις πρώτες του επαφές με την τεχνολογία.

Πέμπτη, 27 Ιούνιος 2013

Γιατί οι προγραμματιστές είναι τόσο σνομπ και αγενείς

Δημοσιεύτηκε από τον

Ας κάνουμε την παραδοχή ότι οι προγραμματιστές είναι αγενείς. Δεν θα πω ότι δεν ισχύει, αλλά ας προσπαθήσουμε να το δούμε από μια διαφορετική οπτική γωνία.

Τα παρακάτω είναι συλλογική εμπειρία δική μου και φίλων μου. Μπορεί να υπερβάλλω λίγο, αλλά είναι μόνο "to make a point". Είναι η καθημερινή κατάσταση που αντιμετωπίζει ένας προγραμματιστής. Διαβάστε τα και πείτε μου αν εσείς θα μπορούσατε να συγκρατήσετε τα νεύρα σας.

Δευτέρα, 08 Οκτώβριος 2012

Warmup SEO [Advanced SEO]

Δημοσιεύτηκε από τον

Ένα από τα “tricks” που μπορούν να χρησιμεύσουν ως SEO boost για sites τα οποία αρέσκονται να επεκτείνουν τον κύκλο τους, ή τουλάχιστον δεν αρκούνται στο να κλείνονται στο κουτί τους. Μ’ αρέσει να το βλέπω ως “SEO warmup”!

Δευτέρα, 01 Οκτώβριος 2012

Τοπικό SEO [Advanced SEO]

Δημοσιεύτηκε από τον

Είχα γράψει παλαιότερα για το τοπικό SEO, αλλά έχουν αλλάξει τόσο πολύ τα πράγματα από τότε που η έννοια έχει αποκτήσει ένα εντελώς νέο νόημα.

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Έστω ότι έχουμε μια καφετέρια στην Βάρκιζα και έχουμε web site. Το traffic που μας ενδιαφέρει κυρίως είναι για άτομα που ψάχνουν να πιουν καφέ στη Βάρκιζα. Δεν θα μας χάλαγε αν ερχόταν κάποιος στο website με την αναζήτηση καφετέρια, αλλά αν ήταν από την Αλεξανδρούπολη, δεν νομίζω να τον κάναμε θαμώνα. Θα δούμε λοιπόν τι μπορούμε να κάνουμε ώστε να εκμεταλλευτούμε την τοποθεσία της επιχείρησης μας. Πρώτα όμως ας δούμε τα δεδομένα...

Δευτέρα, 24 Σεπτέμβριος 2012

Εποχιακό SEO [Advanced SEO]

Δημοσιεύτηκε από τον

Κατά την διάρκεια του χρόνου εναλλάσονται περιοδικά οι εποχές και οι διάφορες αργίες και εορτές. Το ζήτημα είναι πως θα το εκμεταλλευτούμε αυτό ώστε να φέρουμε περισσότερο traffic από τις μηχανές αναζήτησης και τα social media. Το καλό στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι ότι ξέρουμε πάντα πότε θα έρθει η επόμενη εορτή ή αργία, έτσι μπορούμε να προετοιμαστούμε.

Δευτέρα, 17 Σεπτέμβριος 2012

Φωτογραφία στα αποτελέσματα αναζήτησης [Advanced SEO]

Δημοσιεύτηκε από τον

Τους τελευταίους μήνες έχει βγει μια πολύ ωραία μόδα στον χώρο του blogging. Η εμφάνιση της φωτογραφίας του blogger στα αποτελέσματα αναζήτησης του Google. Είναι κάτι εξαιρετικά απλό και γρήγορο και κάνει το άρθρο σου να ξεχωρίζει. Κοιτάξτε πως ξεχωρίζει το ομορφόπαιδο στα αποτελέσματα αναζήτησης στην παραπάνω φωτογραφία :) How cool is that?!!!1

Δευτέρα, 10 Σεπτέμβριος 2012

Microdata [Advanced SEO]

Δημοσιεύτηκε από τον

Το SEO είναι ένας εξαιρετικά παρεξηγημένος όρος. Ενώ δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο που μπορείς να κάνεις για να αυξήσεις δραματικά το traffic από τις μηχανές αναζήτησης/Google, κάνοντας κάποια μικρά πραγματάκια από εδώ και από εκεί μπορείς να βοηθήσεις. Ένα από αυτά τα μικρά πραγματάκια είναι και τα Microdata. Ή πιο γενικά rich snippets, αλλά εμείς στο παρόν άρθρο θα επικεντρωθούμε στα Microdata.

Δευτέρα, 03 Σεπτέμβριος 2012

Smartphones, Dual core vs Quad core

Δημοσιεύτηκε από τον

Αν και δεν συνηθίζω να είμαι τόσο technical oriented στο mostweb, τον τελευταίο καιρό οι εξελίξεις στον χώρο των smartphones και των chipsets(SoC) είναι τόσο ραγδαίες που πρέπει να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα.

Αν παρακολουθείτε την εξέλιξη των smartphones θα έχετε δει ότι οι επεξεργαστές τους πλέον αριθμούν τέσσερις πυρήνες. Και μέχρι πριν λίγα χρόνια δεν είχαν ούτε μισό! Εννοώντας, ότι είχαν ένα επεξεργαστή που μοιραζόταν την επεξεργασία των δεδομένων και των γραφικών.

Αλλά αυτή την στιγμή είναι στην αγορά "κινητά" με 4 πυρήνες για την επεξεργασία δεδομένων και καμιά ντουζίνα για την επεξεργασία γραφικών. Δεν θα μιλήσουμε για το chipset των γραφικών και αν χρειάζεται τόσους πυρήνες, αλλά για το CPU και γιατί δεν τους χρειάζεται.

Τρίτη, 18 Οκτώβριος 2011

Τεχνικές πωλήσεων: Scarcity και αναβλητικότητα

Δημοσιεύτηκε από τον

Αν και έχουμε μιλήσει γενικά για τεχνικές πωλήσεων, διαπίστωσα ότι μερικά στοιχεία όπως το παρόν είναι πολύ σημαντικά και θέλουν περισσότερη ανάλυση. Φυσικά δεν θα μείνουμε στην θεωρία, θα δώσω κανονικά παραδείγματα και εφαρμογές. Αλλά ένα-ένα...

Τι σημαίνει Αναβλητικότητα

Η αναβλητικότητα είναι μια από τις χειρότερες πράξεις του ανθρώπινου οργανισμού. Είναι όταν κάποιος μεταφέρει την εκτέλεση σημαντικών ενεργειών στο μέλλον, αντικαθιστώντας τις με άλλες λιγότερης σημασίας, συνήθως με τον φόβο του αποτελέσματος σε περίπτωση αποτυχίας. Αυτή την ασθένεια την έχω ονομάσει "Απο Δευτερίαση" και έχω μιλήσει πιο αναλυτικά εδώ.

Τι σημαίνει Scarcity

Scarcity είναι η τεχνική πώλησης που έρχεται ως απάντηση στην αναβλητικότητα. Scarcity στα Ελληνικά σημαίνει έλλειψη. Ο πωλητής πρέπει να δείξει στον πελάτη ότι το πολύ καλό προϊόν του δεν θα είναι πάντα διαθέσιμο και ο πελάτης πρέπει να "αναβάλει την αναβλητικότητα" του και να δράσει άμεσα, αγοράζοντας το φυσικά.

Τρίτη, 07 Ιούνιος 2011

Affiliate Marketing και η επίδραση των Deal Sites

Δημοσιεύτηκε από τον

Πρώτα από όλα, όλοι έχετε δει την νέα μόδα στην Ελλάδα με τα Deal Sites ή αλλιώς Group/Social Buying Sites. Ποια είναι όμως η επίδραση τους στο Affiliate Marketing;

Όσοι γνωρίζουν τι είναι τα deal sites μπορούν να προχωρήσουν στην επόμενη παράγραφο. Για όσους δεν είναι ενήμεροι, τo deal site είναι ένα απλουστευμένο e-shop το οποίο εμπορεύεται έναν περιορισμένο αριθμό προϊόντων ή υπηρεσιών κάθε μέρα σε χαμηλές τιμές, αλλά με την λογική ότι για να ισχύσει η χαμηλή τιμή πρέπει να αγοραστεί ένας ελάχιστος αριθμός προϊόντων ή υπηρεσιών. Π.χ. "Ένα εισιτήριο πήγαινε-έλα για Λονδίνο από 99€ αρχική τιμή, 49€ τελική με ελάχιστο αριθμό κουπονιών 10." Κάτι που σημαίνει ότι για να ισχύσει η προσφορά πρέπει να αγοραστούν τουλάχιστον 10 εισιτήρια. Αλλά επειδή μια εικόνα ισούται με 1024 λέξεις δείτε το GoldenDeals και το Groupon που κυριαρχούν στην Ελλάδα και θα καταλάβετε αμέσως τι εννοώ.

Σελίδα 1 από 6